(0372)-55-19-44
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English

Порядок дій Клієнта для отримання можливості підключення до системи дистанційного обслуговування

Для отримання можливості підключення до системи дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" (далі - СДО) Клієнту необхідно укласти з обслуговуючим Органом казначейства договір на дистанційне розрахунково-касове обслуговування, а для цього неообхідно:


  1. Надати Органу казначейства анкету клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу "Клієнт казначейства - Казначейство". Завантажити. Завантажити приклад заповнення. ОБОВ'ЯЗКОВО разом із супровідним листом.
  2. Орган казначейства готує два примірники договору на дистанційне розрахунково-касове обслуговування і передає їх клієнту.
  3. Клієнт після підписання передає їх Органу казначейства, який в свою чергу їх підписує, реєструє та повертає клієнту один примірник.