(0372)-55-19-44
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English

Контактна інформація для повідомлень про порушення антикорупційного законодавства

Опубліковано 05 лютого 2019 року, 09:27

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції: 

Басараба Тетяна Валеріївна

Поштова адреса: м. Чернівці, вул. Аксенина, 2Е

Телефон: (0372) 52-57-76

e-mail:anticorrupt@cv.treasury.gov.ua

Час роботи:

пн-чт 9:00-18:00

пт 9:00-16:45

перерва 13:00-13:45


Шановний відвідувачу!

            Законом України «Про запобігання корупції» (далі Закон) передбачено, що у разі коли Вам стали відомі факти порушення вимог антикорупційного законодавства працівниками Державної казначейської служби України та її територіальних органів, за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, Ви маєте змогу повідомити про відомі Вам факти  електронною поштою, поштовим відправленням та в телефонному режимі.

            Особи, які надають допомогу в запобіганні та протидії корупції, перебувають під захистом держави.  Інформація про особу (викривача), що повідомила про порушення Закону може бути розголошена лише за його згодою, крім випадків, встановлених законом. Повідомлення про порушення вимог  Закону може бути здійснене без зазначення авторства (анонімно) за умови, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

             Надана Вами інформація використовуватиметься як джерело для прийняття рішення щодо необхідності проведення перевірки або вжиття інших заходів реагування відповідно до вимог Закону.

              Якщо Ви повідомляєте про корупцію та готові надати  свою контактну інформацію, вкажіть наступне:

  • прізвище, ім’я та по батькові особи, яка на Ваш погляд вчинила правопорушення, її посада та місце роботи;
  • інформацію про конкретні факти вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону, яка може бути перевірена;
  • Ваші прізвище, ім’я та по батькові, адреса, дата направлення повідомлення та підпис.

У разі повідомлення інформації анонімно,  п. 3 не вказується.

Повідомлення про порушення вимог Закону може бути здійснене працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно).

Вимоги до анонімних повідомлень про порушення вимог Закону та порядок їх розгляду визначаються Законом.

Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону підлягає перевірці у термін не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують термін розгляду повідомлення до тридцяти днів від дня його отримання.

Закон не містить спеціальних строків перевірки повідомлень, поданих викривачем із зазначенням авторства. У зв'язку з цим для врегулювання зазначеного питання рекомендуємо керуватися положеннями частини п'ятої статті 53 Закону.

У разі підтвердження викладеної у повідомленні інформації про порушення вимог Закону керівник відповідного органу вживає заходів щодо припинення виявленого порушення, усунення його наслідків та притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності, а у випадках виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення також інформує спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції.

Повідомлення про порушення вимог Закону може бути як письмовим, так і усним.

Письмове повідомлення може надійти:

поштою;

від викривача особисто до канцелярії, у скриньку для кореспонденції органу або на особистому прийомі;

через веб-сайт органу;

засобами електронного зв'язку.

Усне повідомлення може надійти через спеціальні телефонні лінії.

            Типові порушення Закону:

- порушення обмежень щодо отримання подарунка;

- запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

- порушення встановленого Законом обмежень щодо одержання пільг, послуг і майна;

- порушення вимог щодо обмеження спільної роботи близьких осіб;

- порушення вимог стосовно обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;

- недотримання актів законодавства з питань етичної поведінки;

- порушення вимог фінансового контролю;

- порушення вимог організації роботи із запобігання і виявлення корупції та інші.